Modalitate de plată:
- Transfer bancar
- Online cu cardul
Modalitatea de transport:
- Bucuresti – Gratuit prin agentii nostri sau prin Curier Rapid (livrare în 24-48 ore)
- Romania ( cu exceptia Bucurestiului ) – 30 lei prin Curier Rapid (livrare în 24-48 ore)
Expedierea comenzilor se va face între 1-4 zile de la confirmarea plății, fără a lua în considerare zilele libere și zilele de sâmbătă sau duminică.
Pentru modalitatea de plată Trasnfer Bancar, veti primi pe email factura proforma conform comenzii dvs. Puteti trimite pe email-ul office@theawakebox.ro dovada platii pentru a grabi procesul de expediere.
Pentru expediții urgente vă rugăm să ne contactați. Vom încerca pe cât posibil să onorăm comenzile în aceeași zi în care le primim. Comenzile plasate în weekend vor fi procesate și expediate începând de luni. Plasarea unei comenzi intr-o zi lucratoare, pana la ora 12.00, nu implica automat ca aceasta va ajunge la dvs in ziua urmatoare.
În acest moment utilizăm serviciile unui curier care nu percepe kilometri suplimentari pentru localități care nu se află în anumite arii de acoperire.
Prețul comunicat în momentul în care plasați rezervarea nu se modifică pentru comanda plasată.
Pot exista cazuri în care prețurile se pot modifica în funcție de fluctuațiile prețurilor practicate de transportator, însă acestea vor fi actualizate pe site, iar în cazuri excepționale vă vom contacta suplimentar.
Reduceri suplimentare (cu prilejul diferitelor ocazii / promotii): se vor anunta in pagina principala, iar acestea se includ in costul final, confirmat inainte de plasarea comenzii.
Anumite categorii de produse (identificate corespunzator in pagina de oferte – nu beneficiaza de reducerile de mai sus – ex: Cartile)
SISTEMUL DE GARANȚII / RETUR
Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta:
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a Bunului
Cumpărătorul care își exercită dreptul de denunțare unilaterală a contractului are următoarele obligații:
– Înainte de retur vă rugam să ne contactați și sa completati formularul de retur disponibil pe site apoi să așteptați obținerea confirmării returului.
– Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, în ambalajul original, în perfectă stare de funcționare, fara a prezenta deficiente. In cazul in care produsul ajunge avariat, nu va putem returna contravaloarea produselor.
– Toate obiectele trebuie să aibă aspectul identic cu cel avut la primirea lor și după caz, să aibă sigiliile intacte sau să nu prezinte urme care să ateste operațiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor. Valoarea obligațiilor bănești ale furnizorilor față de clienti nu poate depăși valoarea sumelor încasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau de alta natura, produsele cărora le lipsesc accesorii. Toate cadourile pe care le-ati primit in legatura cu produsul comandat se vor restitui impreuna cu produsul returnat.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului, preluarea va fi refuzata sau refuzat returul.
– Sumele reprezentând contravaloarea returului vor fi transferate către dumneavoastră în maxim 14 zile de la data primirii coletului retur prin delocarea sumelor pe card (daca ati facut o plata cu cardul online)
– Va rugam sa aveti in vedere ca taxele de transport vor fi suportate de dvs. in cazul in care expediati coletul printr-un curier ales de dvs. In cazul in ati ales sa trimitem noi curier care sa preia coletul, taxele in acest caz vor fi scazute din sume ce urmeaza a fi returnata. Taxa de returnare este de 14.99 lei.
Adresa pentru retur este București, strada Radu Beller, nr. 8, sc A, etaj 2, ap 5, sector 1. Destinatar: SC AWAKE BOX SRL. Acceptam retur DOAR colete prin curier care le preda la sediul nostru si cu ramburs 0 (zero)
Daca un colet s-a returat din vina dvs exclusiva si cu rea credinta, ne rezervam dreptul de a va bloca contul si a va retrage toate punctele de fidelitate oferite pana in acel moment. Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientela. Putem refuza onorarea unei comenzi daca ati avut un comportament necorespunzator, ati refuzat colete in trecut sau ne-ati creat vreun prejudiciu.
Având în vedere natura produselor de decorațiuni, nu acordăm garanții pentru acestea. Nu ne asumăm responsabilitatea privind calitatea, componenta și proveniența produselor, în schimb facem eforturi ca informațiile, imaginile și toate descrierile să fie făcute cat mai exact, conform facturilor si descrierilor facute de furnizori. Imaginea produselor este cu titlu de prezentare (cu exceptia produselor unicat), ceea ce inseamna ca veti primi un produs asemanator, iar nuanta, culoarea, marimea, pot avea mici diferente avand in vedere coloristica si multitudinea culorilor produselor oferite. Va rugam sa aveti in vedere si faptul ca un aparat foto, nu va reproduse in totalitatea culoarea si nuantele unui produs. Unele produse pot fi sintetice și nu naturale, iar această informație poate să nu fie prezentă în descrierea produsului. Unele produse pot prezenta nuantari de culoare, ca urmare a folosirii pot prezenta in timp schimbare de culoare, decolorare, ca o componenta normala a uzurii in timp.
Produsele de fumigatie, lumanarile, uleiurile parfumate se folosesc conform normelor de utilizare. Sunt pentru uz extern, nu sunt alimente, nu se vor folosi de persoane cu probleme respiratorii, camerele se vor aerisi dupa utilizare, a se feri de copii, fiti siguri ca focul utilizat sau cenusa produsa nu cade pe suprafete inflamabile, feriti de curentii de aer. Sunteti responsabili de utilizarea lor.
Produsele personalizate, sau facute pe comanda clientului, nu se pot returna. Produsele desfacute, pe care clientii le considera necorespunzatoare, desi acesta nu au niciun viciu (exemplu: „betisoarul parfumat nu are mirosul dorit”, „uleiul parfumat are miros de etc”) nu pot fi restituite. Din motive de protecție a sănătății clienților, produse din aceasta gama (cosmetice, uleiuri, geluri) nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate.